ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان

این وبلاگ با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد ترکمانچای جهت شناساندن آن به عموم کشور ایران ایجاد شده است

ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان

این وبلاگ با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد ترکمانچای جهت شناساندن آن به عموم کشور ایران ایجاد شده است

حماسه 22 بهمن ۱۳۹۰ترکمانچای

به گزارش  روابط عمومی بخشداری ترکمانچای  پیروان امام و رهروان ولایت در بخش ترکمانچای در 22 بهمن ماه با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن که از روبروی بخشداری  تا محل مسجد جامع این شهر برگزار شد بار دیگر با آرمان های انقلاب ، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب بیعتی دوباره بستند.

راهپیمایان با سردادن شعار 'مرگ بر آمریکا' ،'مرگ بر اسراییل' و 'مرگ بر استکبار' مراتب انزجار خود را ازاستکبار نشان دادند.

مردم غیور این خطه از کشور اعم از دانش آموزان ، دانشجویان ، کسبه و بازار ، بانوان وکودکان ... با مشت های گره کرده و با گام های مستحکم خط بطلانی بر همه توطئه های شوم استکبار جهانی کشیدند.

به گزارش  روابط عمومی بخشداری ترکمانچای این حضور بی سابقه بوده است .

اهدای کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش امداد ترکمانچای

 رئیس کمیته امداد ترکمانچای همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر از اهدای جهیزیه به  20 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  در این  بخش ترکمانچای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری ترکمانچای  همزمان با  ایام الله دهه مبارکه فجر و به برکت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) کمک هزینه جهیزیه از محل اعتبارات دولتی  به 20 نو عروس  تحت پوشش  اهدا شده  و به خانه بخت عزیمت نموده اند . در تهیه این مقدار جهیزیه افراد خیرنیز   کمک نموده اند

در مراسم اهدای جهیزیه فرماندهی محترم سپاه میانه و بخشدار ، رئیس ستاد دهه فجر ، فرماندهی سپاه ، ریاست کمیته امداد  ، جمعی از اعضای شورای اداری  و  شهردار ترکمانچای نیز حضور داشتند .

وی از مردم خیر و نیکوکار خواست برای تامین جهیزیه نوعروسان با کمیته امداد امام خمینی همکاری کنند

 



افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام ره

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و درآستانه هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص ) از ۲۵ واحد مسکونی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره با حضور حسین مرسلی بخشدار ترکمانچای و تعدادی از اعضای شورای اداری ترکمانچای مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ترکمانچای آقای حسین احمد پور برای هریک از واحد های مسکونی ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بهسازی و نوسازی مسکن روستائی هزینه شده است

وی در پایان تصریح کرد: منازل مسکونی روستایی مددجویان مطابق با اصول نظام مهندسی و ضد زلزله بنا شده اند که زمین این منازل از خود مددجویان بوده است. .

معرفی کتاب : مراسم محرم در ترکمانچای

مراسم محرم در ترکمانچای 

پدیدآورنده : فاطمه بابایی

ناشر : فروغ آزادی
نوع جلد : شومیز
شابک : 964-6971-41-5
تاریخ نشر : 1384/4/20
محل نشر : تبریز
تعداد صفحات : 110
قطع : رقعی

چکیده : ,"این کتاب، گزارشی است از آیین‌ها و مراسم خاص عاشورای حسینی، و برگزاری اربعین حسینی در ترکمنچای."

http://www.rasekhoon.net/books/show-606150.aspx
http://www.adinebook.com/gp/product/9646971415/ref=sr_1_1000_1/476-4970689-8093722