ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان

این وبلاگ با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد ترکمانچای جهت شناساندن آن به عموم کشور ایران ایجاد شده است

ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان

این وبلاگ با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد ترکمانچای جهت شناساندن آن به عموم کشور ایران ایجاد شده است

من نگین سرسبزی در آذربایجان هستم

من نگین سرسبزی در آذربایجان هستم
من همتراز دیگر شهرستانها در حال پیشرفتم
مردم سرزمین من همه در تلاش کوششند
مردم سرزمین من پایه های اقتصادی مملکت را می چرخانند .
مردم سرزمین من سد می سازند
مردم سرزمین من تونل می سازند
مردمان سزمین من درراه عمران آبادانی کشور می میرند و خسته نمی شوند
زنان سرزمین من سالها دوری مردانشان را که به کشور خدمت می کنند تحمل میکنند
مردم سرسبز من سبزی می کارند
مردم سرزمین من نگینی درست کرده اند در آذربایجان
من ترکمانچای هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد