ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان

این وبلاگ با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد ترکمانچای جهت شناساندن آن به عموم کشور ایران ایجاد شده است

ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان

این وبلاگ با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد ترکمانچای جهت شناساندن آن به عموم کشور ایران ایجاد شده است

شهرک صنعتی ترکمانچای در شرف راه افتادن

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با وجود ظرفیت‌های قابل توجه اشتغال در میانه به ویژه در بخش کشاورزی، بیکاری در این شهرستان نباید معنایی داشته باشد.

احمد علیرضابیگی روز پنجشنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی میانه، از اختصاص 190 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و افزود: زمین‌های مستعد کشاورزی در میانه آماده واگذاری به جوانان جویای کار این منطقه است و در پرداخت تسهیلات برای طرح‌های کشاورزی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی درصد تحقق مصوبات سفرهای استانی در میانه را قابل توجه خواند و اظهار داشت: شاخص‌هایی که از جهت ایجاد زیرساخت‌ها در این شهرستان به دست آمده حاکی از روند رو به رشد توسعه است.
علیرضابیگی با بیان این که جاده میاندوآب-قره‌آغاج در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این طرح یک مزیت اقتصادی برای منطقه به شمار می‌رود که شهرستان میانه نیز می‌تواند از آن بهره‌مند شود.
وی با اشاره به هزینه 200 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در میانه طی امسال و سال گذشته افزود: بیش از 90 درصد روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که شاخص چشمگیری محسوب می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به اختصاص بیش از 50 میلیارد ریال برای پروژه‌های بخش کشاورزی و منابع آب میانه در سال جاری اشاره و تصریح کرد: سمت و سوی توزیع اعتبارات میانه در سال جاری، توسعه تولید بوده و در این راستا شهرک صنعتی به عنوان نقطه امید مردم باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: اراضی شهرک صنعتی شماره 2 میانه و شهرک صنعتی ترکمانچای تا دهه فجر سال جاری آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد